9 months ago

6 redenen waarom jij niet afvalt

Het is frustrerend, niet?

Het maakt niet uit hoe vaak je met een dieet bent begonnen, het is hetzelfde oude resultaat.

Je verliest gewicht en dan krijg je alles weer terug, of erger nog, je weegt meer dan toen je begon.

Dan begin je helemaal opnieuw en zoek je een ander dieet waarvan je hoopt dat het zal werken.

Het probleem is dat er zoveel diëten en meningen zijn dat het je hoofd kan doen draaien.

Een expert zal je vertellen dat het goed is om vet te eten en een andere expert zegt geen koolhydraten te eten.

En nog een zegt dat je meer eiwitten moet eten.

Het is een beproeving om het allemaal uit te zoeken.

Je geeft jezelf de schuld en om nog erger te maken, vertellen ze je dat je geen wilskracht hebt.

Je bent niet alleen.

Het goede nieuws is dat overgewicht geen levenslange zin van strijd en teleurstelling hoeft te zijn.

Ben je bereid om enkele misvattingen en overtuigingen opzij te zetten die je inspanningen om je ongewenste gewicht te verliezen daadwerkelijk saboteren?

Zul jij jouw gedachten openen voor dezelfde ideeën die me hebben geholpen om niet alleen 25 kilo te verliezen, maar ook gedachten die mijn leven totaal hebben veranderd?

De echte waarheid over afvallen

Als je wilt afvallen en daarna op gewicht wilt blijven…

  • Jezelf uithongeren helpt je niet
  • Telpunten helpen je niet
  • Een eiwitrijk dieet helpt je niet (niet persé, ligt aan het doel)
  • Een koolhydraatarm dieet helpt je niet

De reden dat je blijft worstelen is omdat je misleid en hier zijn de redenen waarom …

Maar eerst…

Wij van KramerTalks hebben een programma uitgeprobeerd dat je helpt om een gezondere levensstijl te creëren. Het Droog Trainen Protocol voor mannen en het Droog Trainen Protocol voor vrouwen beweert zo een totaalpakket te zijn. Direct in het begin van het (trainings)programma vertellen zij jou dat jij ervoor zult moeten werken. Dat het belangrijk is om aan je lichaam te denken en niet aan het (snelle) resultaat. Als jij van start gaat met het Droog Trainen Protocol (DTP), ga jij eerst werken aan jouw manier van denken, oftewel jouw mindset. Dat vind ik zó sterk aan dit programma. Als jij jouw doelen, wensen en mindset vanaf het begin af aan al in orde hebt, ga jij zeker weten resultaten boeken. Geen onzin, maar een wetenschappelijk onderbouwend programma.

LET OP: KramerTalks maakt gebruik van een kortingspagina.
Je betaalt hier minder dan op de normale aankoop pagina! De link hieronder stuurt je direct naar de hogere kortingspagina zodat je veel goedkoper uit bent:

Kortingspagina voor mannen

Kortingspagina voor vrouwen

1) Diëten werken niet!

Het dieetbedrijf haalt meer dan $ 60,9 miljard op, maar het faalpercentage voor dieetprogramma’s varieert van 80% – 99,8%, afhankelijk van de doelpopulatie.

Hoe vaak ben je begonnen met een dieet en jezelf de schuld te geven omdat je het niet kon volhouden?

Het is niet jouw fout.

Van niemand kan worden verwacht dat hij zich vasthoudt aan een onredelijk dieet waarbij je jezelf uithongert en jezelf berooft.

Dit is geen natuurlijke manier om te eten.

Het is dom, onredelijk en ongezond.

Het probleem met “diëten” is dat het slechts tijdelijke inspanningen zijn.

Je behandelt het als een straf, met een vervaldatum.

Een van de twee dingen zal gebeuren:

  1. Je bereikt jouw streefgewicht, stopt het dieet en gaat uiteindelijk terug naar dezelfde eetgewoonten die in de eerste plaats verantwoordelijk waren voor hun overgewicht.
  2. Je geeft gefrustreerd op omdat het gewicht er niet af komt zoals je dacht dat het zou doen.

Als je resultaten op de lange termijn wilt, heb je inspanningen op lange termijn nodig die aangenaam en gezond zijn.

Stop met jezelf te pijnigen en begin een levensstijl te ervaren waar je kunt genieten van smakelijke en voedzame voedingsmiddelen totdat je vol bent?

Zie je eten als medicijn om je lichaam te voeden in plaats van het te beroven.

2) Je eet niet genoeg koolhydraten (echt waar?)

Er is je verteld om je koolhydraten te beperken omdat ze je dik en ziek kunnen maken.

Als het gaat om koolhydraten is de sleutel kwaliteit.

De soorten koolhydraten die deze problemen veroorzaken, zijn geraffineerde koolhydraten, in de vorm van suiker en witte bloem in wit brood, granen met een hoog suiker- en natriumgehalte en bevatten weinig vezels, gebak, crackers en koekjes.

Van goede koolhydraten zoals aardappelen, maïs, rijst, volle granen, fruit en groenten is bewezen dat ze ongewenst gewicht verminderen en een optimale gezondheid bevorderen.

Je lichaam heeft koolhydraten nodig, ten alle tijden. Het geeft je energie, zonder koolhydraten voel jij je zwak. 

3) Je eet te veel calorierijk voedsel

Caloriedichtheid is een maat voor hoeveel calorieën een bepaald gewicht aan voedsel bevat.

Het is het aantal calorieën per 100 gram van bepaalde voedingsmiddelen.

Voedsel met een hoge dichtheid heeft een groot aantal calorieën in een klein gewicht aan voedsel.

Voedingsmiddelen met een lage dichtheid hebben veel minder calorieën in hetzelfde gewicht van voedsel.

Verzadiging, (vol of tevreden voelen) is gebaseerd op rek- en voedingsreceptoren in je buik.

Wanneer je maag gevuld is met voedsel, sturen deze receptoren een bericht naar je hersenen om je te laten weten dat je vol bent.

Je kunt je maag vullen met 1000 calorieën (hoge caloriedichtheid) of 500 calorieën (lage caloriedichtheid).

Meer vet is gelijk aan meer calorieën.

Er zijn 9 calorieën in een gram vet vergeleken met 4 calorieën per gram koolhydraten.

Er zijn diëten die je aanmoedigen om grote hoeveelheden vet voedsel te eten en je kunt vrij snel afvallen door dit te doen.

Een van de redenen voor het snelle gewichtsverlies in het begin is omdat veel van het gewicht waterverlies en algehele verminderde calorie-inname is.

De meeste onderzoeken tonen aan dat een hogere vetinname geassocieerd is met een verhoogd risico op hartaandoeningen en diabetes type 2.

De Lifestyle Heart Trial onder leiding van Dr. Dean Ornish vertoonde een omkering van coronaire atherosclerose, een vermindering van 91% van angina (pijn op de borst die wordt veroorzaakt door een verminderde bloedtoevoer naar het hart) en een vermindering van 24% in totaal cholesterol.

Dr. Caldwell Esselstyn’s studie “Een strategie om kransslagader aandoeningen te stoppen en om te keren: een 5-jarige longitudinale studie van de praktijk van een enkele arts”, patiënten met een voorgeschiedenis van hartaandoeningen die in de studie bleven, verlaagden cholesterol van gemiddeld 246 naar lager 150, was de ziekteprogressie gestopt en hadden velen een omkering meegemaakt, angina verbeterde of werd geëlimineerd en er waren geen verdere cardiovasculaire gebeurtenissen, medicijnen of procedures.

De gemene deler van deze studies is een koolhydraatrijk / vetarm dieet (10% – 15% van de calorie-inname).

4) Je eet niet genoeg vezels.

Volle granen, fruit, groenten en bonen bevatten vezels.

Een dieet van vezelrijk voedsel geeft je een vol gevoel terwijl je minder calorieën eet en bijdraagt ​​aan gewichtsverlies.

Ook voldoende vezels binnenkrijgen in jouw dieet …

  • Vermindert risico’s op diabetes type 2
  • Vermindert het risico op borstkanker, darm- en rectumkanker
  • Helpt zure terugvloei
  • Regelmatige en gemakkelijke stoelgang mogelijk
  • helpen Absorberen van vitamines en mineralen in jouw lichaam
  • Voor een optimale gezondheid en gewichtsverlies zou je elke dag moeten streven naar 45 gram vezels. (gemiddeld krijgen mensen maar 18 tot 20 gram vezels binnen)

5) Je valt voor de marketingtactiek van voedselproducenten.

Wanneer je door het gangpad van de supermarkt loopt, word je gebombardeerd met gladde verpakkingen en berichten die zeggen …

9 gram eiwit!

30% minder vet!

Minder vet!

Je kunt de voorkant van het pakket niet altijd geloven.

Dit is marketing om je te laten denken dat je iets gezonder krijgt dan het werkelijk is, alleen maar om je te misleiden om hun producten te kopen!

Om erachter te komen hoe gezond het voedsel is, moet je letten op het voedingswaarde-etiket op de verpakking.

6) Je geeft te snel op

Een probleem dat veel mensen hebben die proberen af ​​te vallen, is ontmoediging.

Het kan gemakkelijk zijn om ontmoedigd te raken als je niet snel genoeg afvalt.

Je hebt moeite om het eindresultaat voor te stellen, omdat het zo ver weg en soms onmogelijk lijkt.

De beste manier om dit te overwinnen is om je te concentreren op het goede dat je voelt als je de juiste keuzes maakt.

Bijvoorbeeld:

  • Hoe trots je bent wanneer je kiest voor een goede, gezonde maaltijd.
  • Hoe je je niet opgeblazen en uitgeput voelt na het eten van een gezonde maaltijd.
  • Hoe goed je je voelt over jezelf, zelfs na een klein gewichtsverlies.

En het beste van alles …

  • … Denk erover na hoe het gaat worden nadat je al dit gewicht hebt verloren.

Zo hard werken om af te vallen dat het weer terugkomt, is klote

Nu je weet waarom je het altijd moeilijk hebt gehad, is het tijd om deze kennis te gebruiken.

Eet meer en weeg minder door te kiezen voor hoogwaardige koolhydraten en vezelrijk voedsel.

Elimineer het voedsel dat jouw inspanningen saboteert.

Sluit je ogen en visualiseer hoe het zal zijn als je je ideale gewicht bereikt.

De bijwerkingen van deze nieuwe levensstijl zijn een beter zelfbeeld, meer energie om dingen te doen met de mensen van wie je houdt en een grotere kans op een levenslange gezondheid.

Door op koers te blijven, zie je er beter uit, voel je je beter en word je beter dan ooit.

De routekaart naar succesvol gewichtsverlies ligt binnen handbereik.

Je gaat er fantastisch uitzien!

 

 

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply: